BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 18, 2009

last sunday
i went to pc fair wif my dad,mummy, n amy
my dad promised me 2 buy a new Digital SLR
but suddently ble die tgk harge mahal sgt la plak kn..
camera itself dah about 2K..xmsk ngn tripod lg..lens lg..huuu~
then my dad ask me just to take da usual camera mcm cybershot or bla blaa..
but i said xnak cos dah bosan la ngn camera biasee..
huuu..nak Digital SLR jgkk..
myb my upcoming bday ni nak goda my dad skali lg utk blikn me that camera..
on our way back..my dad asked me 2 drive..
its raining so heavylyy..
n guess what..
my speed at that tym was about 120-140km/h..
hahaaa..
seb bek xkantoi mse tu sbb mak n abah slip soo soundlyy
penat kot
feel so remaja la mse tuuu..
but bile dah smpi rumh..pk2 blek..
i'm so thankful nothings happen n we all arrived home safelyy..
fuhhh~~
seb baik..
so guyys..
drive super carefully
follow da speed limit
dont drink n drive yaaa!

8 comments:

Syafiq Suraji said...

xske ko...
nnt kalo ko ade SLR...
kalah la sony alpha aku...
ceh..xley jadik nieh...
motif speed limit?...
trase aku...huhu

muNNa said...

amboiii..
ble lak ko ade sony aplha ni??
xgtau i ponn..cmni laa..
motif??
nak mengingatkn org2 yg ske bwk laju seperti koo..aku jgk..hehee..
pandulah dgn bhemah..
dah ade orh yang tersayang-sayang kn skang??? ahaks!

elme3elias said...

GILA

me said...

munna!!!
im here!
nice blog u hv.keep updating okay!
and yep, sejak bile ko ade sony alpha syafiq?huhu

-huda-

muNNa said...

yeay!!
huds in da ouse ya'll..
wewitttt!!
nice ke??
alaaa..sket2 jee..
thnx 4 da compliment...
nnt nak g concert lg jgn lpe ajak i..
ahaks!

Syafiq Suraji said...

yerla....
coz i was dreamin of
getting one now...
tp xguna la aku ada
alpha jer if ko ader
SLR...huhu...xske2

~permata biru~ said...

"dont drink n drive yaa"
sound like iklan la munna. hik! hik! ^^,

muNNa said...

capik-->atleast ko dah ade sony alpha skng..aku ntah bile laa nak dpt SLR tu pon..mimpi jela dlu skng ni..wuwuuu~~

tika-->eyy..u xtau ke im the woman behind da iklan..ish u nii..